2013. április 19., péntek

15. edző hét :) Palacsinta

Egy picit elvagyok csúszva az edzés naplómmal :S kevés időd töltök a gép előtt és edzések után meg nagyon fáradt vagyok :) de majd mostantól vissza állok a rendszeres posztolásokra :)  Múlt héten sikeresen vettünk itthonra egy 160x 40-es boxzsákot igy boxolással fogom kiegészíteni a heti 4 súlyzós edzésemet :) Múlt héten próbálkoztam 1-2 Crossfites gyakorlattal :D Valahogy a súlyzós edzések jobban bejönnek :)  de jól esett az aktiv edzés. Holnap szerintem igy fogok itthon edzeni :) Egyenlőre még csak 6x 1  percet boxolok, meg csak spontán zsákolgatok  hogy vissza tudjak állni a 3x2 percre :) de meglepően a rugalmasságom megmaradt köszönhetően ez a sok nyújtásnak :)

Mai edzés Teljes test edzés csináltam superszettben illetve triszettben

1. Fekvenyomás Ferde padon 1 kezes súlyzókkal 4x8
Húzódzkodás/ lehúzás mellhez4x8-10

2. Tárogatás egyenes padon 4x12
Fűrészelés: 3x8

3. Vállból nyomás keretben 4x8
Vállból emelés: 4x10-12
Váll vonogatás 1 kezessel: 4x10

4.Bicepsz 1 kezes súlyzóval: 4x10-12
Tolódzkodás 2 pad között: 4x10 +30 kg

5. Scott padon bicepsz: 4x10
csigás letolás kötéllel

20 perc séta


Egy kis diétás Palacsinta:)

lényegében érzésre szoktam csinálni mint a rendes palacsintát

hozzávalók: 3 tojás, zabliszt, zsírszegény tej, egy csepp szóda, pici folyékony édesítő

Mindent össze keverünk csomó mentesen és forró olíva olajon kisütjük.

Töltelékhez: 250 gramm zsírszegény túró, Xilit, citromlé. mazsola

öntethez: 2 adag fehérje kevés vízben elkeverve

Nagyon finom az íze mint a rendes palacsinta  :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése